Dodáme vám chatboty, voiceboty a mailboty, které patří k předním řešením ve středu Evropy

Připojte se k více než 100 společnostem, které automatizují své rutinní procesy a komunikaci přes naše chatové a hlasové AI virtuální asistenty, kteří poskytují podporu 24/7/356 a šetří vám náklady.

Jsme připraveni nasadit personalizovaný systém na platformě společnosti přímo do vašeho prostředí. Naše produkty patří mezi přední řešení chatbotů a voicebotů v regionu střední Evropy s 300+ řešeními ve 30 zemích Naše voiceboty a chatboty je možné napojit na velké množství informačních systémů, analytických nástrojů chatových kanálů a omnichanel platforem.

Zjistit víc
Anotace

Co dokáže váš virtuální asistent

  • Je v práci vždy včas, pracuje 24/7/365
  • Zvládá sezónní výkyvy
  • Umí se dorozumět 48 světovými jazyky
  • Když je potřeba přepojí se na operátora
  • Propojí se s vašimi programy
  • Je řešením fluktuace a nestabilního týmu
Co dokáže váš virtuální asistent

Proč si vybrat naše řešení

ikona

Jednotná konverzační AI platforma pro různá uplatnění ve firmě

ikona

Snadno použitelné pro netechnické uživatele (no‑code / low‑code)

ikona

Integrovaná podpora Chat a hlasové kanály

ikona

Plně kompatibilní s vašimi interními systémy přes API (30+ ready‑to‑use integrací)

ikona

Vlastní NLP technologie s podporou pro mnoho jazyků

ikona

Otevřenost nejnovějším technologiím (fastText, OpenAI, Ahisper, GPT)

ikona

Rychlá implementace a nasazení do provozu
(3‑5 týdnů pro řešení na míru včetně zaškolení)

ikona

Tým, trakce, bohaté zkušenosti s funkčními a oceňovanými řešeními (Gartner, Microsoft, IEA)

Implementace chatbotů, voicebotů, mailbotů

Automatizujeme rutinní dotazy a úkoly, což umožňuje vašim zaměstnancům a zákazníkům soustředit se na složitější úkoly. Automatizace pomocí botů snižuje náklady na zákaznickou podporu a další služby. Boti mohou shromažďovat cenné informace o preferencích a chování zákazníků, které lze využít pro další analýzu a zlepšení služeb. Chatboti a voiceboti se mohou snadno integrovat do stávajících podnikových systémů a procesů.

Jazykové možnosti chatbotů, voicebotů a mailbotů

Zdokonalujeme chatboty, voiceboty a mailboty v komunikaci v cizích jazycích. Naši oboroví profesionálové bezchybně překládají a lokalizují situační texty, informace o produktech a službách a terminologické databáze. Vytváříme specializované cizojazyčné textové i zvukové datové sady pro správný komunikační styl konkrétního chatbota nebo voicebota.

Hlasové možnosti voicebotů

Kvalitní voicebot potřebuje přesně padnoucí hlas. Ať už se jedná o hlas mužský nebo ženský, chápavě klidný nebo směle důrazný, najdeme ten správný. Odladíme jej a nasadíme tak, aby vytvořil dokonalý soulad se službou a obsahem, který bude za vás komunikovat.

Automatizovaná komunikace vám sníží náklady

98 %

Snížení čekací doby uživatele

80 %

Odbavení opakujících se otázek

50 %

Optimalizace nákladů

3 týdny

Průměrná doba spuštění virtuálního asistenta do provozu

34 mil

Interakcí bez lidské podpory za minulý rok

Využití chatbotů, voicebotů, mailbotů

Přidaná hodnota pro zákazníky

Chatboty a voiceboty jsou skvělými nástroji pro efektivní řešení nejčastějších dotazů, stížností a reklamací. Pomohou se shromažďováním zpětné vazby, měřením spokojenosti (NPS) a samoobslužným řízením změn nebo obnovou hesel. Tito “povídaví roboti” umožňují uživatelům jednoduše odpovídat na časté otázky, jako je otevírací doba, cena dopravy nebo výběr správného produktu. Voiceboty pak mohou efektivně řešit dotazy přes hlasové rozhraní.

Virtuální asistenti pro agenty a teamleadery

Virtuální asistenti zvyšují stupeň podpory pro vaše agenty na callcentru. Nejvíce pomohou juniorním zaměstnancům, kterým v mnohých případech skvěle svou pomocí nahrazují zkušenějšího kolegu. Dochází tak ke zkrácení čekací doby během hovoru, zkrácení AHT a zvyšování produktivity práce. Novým zaměstnancům pomáhají ke zvýšeni NPS, vaši zaměstnanci jsou tak neustále v kontaktu s asistentem, dosáhnout zvýšení kvality hovoru a získají tak i příležitosti k seberozvoji díky asistentovým radám.

Přidaná hodnota pro HR

Chatboti a voiceboti pomáhají v rámci HR s náborem zaměstnanců, při onboardigu, s realizacemi zákaznických průzkumů, v rámci interního helpdesku a servicedesku nebo při offboardingu. Pomocí chatbota můžete být s vašimi uchazeči a zaměstnanci 24/7/365 v kontaktu, automatizovaně vyřizovat jejich nejčastější požadavky, sbírat zpětnou vazbu a nepřetržitě je tak podporovat v jejich pracovní činnosti.

Ochrana osobních údajů a zabezpečení

S naším zkušeným implementačním týmem zaručíme, že implementace bude respektovat veškeré hardwarové, softwarové a bezpečnostní požadavky, tím zajistíme maximální účinnost a kompatibilitu s vašimi používanými informačními systémy.

  • Dodržujeme GDPR a další bezpečnostní nařízení
  • Řešení virtuálních asistentů běží v samostatných instancích nebo předplatných Microsoft Azure Cloud, což snižuje bezpečnostní rizika
  • Řešení s požadavky na maximální zabezpečení realizujeme na vlastních MS tenantech zákazníků
  • Servery jsou umístěny v EU (Microsoft West Europe)
  • Automatické šifrování uživatelských dat pomocí služby Microsoft Azure Cloud
  • Autorizace prostřednictvím platformy Auth0 s podporovanými adaptéry jako je Facebook Login, e‑mail a heslo, Google Suite, Microsoft AD atd.
  • Požadavky třetích stran jsou zpracovány přes TLS 1.2 nebo vyšší

Vytvářet a rozvíjet asistenty nikdy nebylo jednodušší. Získáte jeden nástroj a nekonečně mnoho možností.

ikona

Jednoduché na použití

ikona

Vše v jednom

ikona

Bez programování

ikona

Mnoho jazykových kombinací

Nejste si jisti, potřebujete poradit? Neváhejte kontaktovat profesionály.

Potřebujete datové AI řešení? Pošlete nám rychlou poptávku.

Loading...