Dodáme vám chatboty a voiceboty, které patří k předním řešením ve střední Evropě
Připojte se k více než 100 společnostem, které automatizují své rutinní procesy a komunikace přes naše chatové a hlasové AI virtuální asistenty, kteří poskytují podporu 24/7/356 a šetří vám náklady.
Jsme připraveni nasadit personalizovaný systém na platformě společnosti Feedyou přímo do vašeho prostředí. Naše produkty patří mezi přední řešení chatbotů a voicebotů v regionu střední Evropy s 300+ řešeními ve 30 zemích. Naše voiceboty a chatboty je možné napojit na velké množství informačních systémů, analytických nástrojů chatových kanálů a omnichanel platforem.
Co dokáže váš virtuální asistent
- Je v práci vždy včas, pracuje 24/7/365
- Zvládá sezónní výkyvy
- Umí se dorozumět 48 světovými jazyky
- Když je potřeba přepojí se na operátora
- Propojí se s vašimi programy
- Je řešením fluktuace a nestabilního týmu
Proč si vybrat naše řešení
Implementace chatbotů, voicebotů, mailbotů
Automatizujeme rutinní dotazy a úkoly, což umožňuje vašim zaměstnancům a zákazníkům soustředit se na složitější úkoly. Automatizace pomocí botů snižuje náklady na zákaznickou podporu a další služby. Boti mohou shromažďovat cenné informace o preferencích a chování zákazníků, které lze využít pro další analýzu a zlepšení služeb. Chatboti a voiceboti se mohou snadno integrovat do stávajících podnikových systémů a procesů.
Jazykové možnosti chatbotů, voicebotů a mailbotů
Zdokonalujeme chatboty, voiceboty a mailboty v komunikaci v cizích jazycích. Naši oboroví profesionálové bezchybně překládají a lokalizují situační texty, informace o produktech a službách a terminologické databáze. Vytváříme specializované cizojazyčné textové i zvukové datové sady pro správný komunikační styl konkrétního chatbota nebo voicebota.
Hlasové možnosti voicebotů
Kvalitní voicebot potřebuje přesně padnoucí hlas. Ať už se jedná o hlas mužský nebo ženský, chápavě klidný nebo směle důrazný, najdeme ten správný. Odladíme jej a nasadíme tak, aby vytvořil dokonalý soulad se službou a obsahem, který bude za vás komunikovat.
Automatizovaná komunikace vám sníží náklady
Snížení čekací doby uživatele
Odbavení opakujících se otázek
Optimalizace nákladů
Průměrná doba spuštění virtuálního asistenta do provozu
Interakcí bez lidské podpory za minulý rok
Využití chatbotů, voicebotů, mailbotů
Přidaná hodnota pro zákazníky
Chatboty a voiceboty jsou skvělými nástroji pro efektivní řešení nejčastějších dotazů, stížností a reklamací. Pomohou se shromažďováním zpětné vazby, měřením spokojenosti (NPS) a samoobslužným řízením změn nebo obnovou hesel. Tito “povídaví roboti” umožňují uživatelům jednoduše odpovídat na časté otázky, jako je otevírací doba, cena dopravy nebo výběr správného produktu. Voiceboty pak mohou efektivně řešit dotazy přes hlasové rozhraní.
Virtuální asistenti pro agenty a teamleadery
Virtuální asistenti zvyšují stupeň podpory pro vaše agenty na callcentru. Nejvíce pomohou juniorním zaměstnancům, kterým v mnohých případech skvěle svou pomocí nahrazují zkušenějšího kolegu. Dochází tak ke zkrácení čekací doby během hovoru, zkrácení AHT a zvyšování produktivity práce. Novým zaměstnancům pomáhají ke zvýšeni NPS, vaši zaměstnanci jsou tak neustále v kontaktu s asistentem, dosáhnout zvýšení kvality hovoru a získají tak i příležitosti k seberozvoji díky asistentovým radám.
Přidaná hodnota pro HR
Chatboti a voiceboti pomáhají v rámci HR s náborem zaměstnanců, při onboardigu, s realizacemi zákaznických průzkumů, v rámci interního helpdesku a servicedesku nebo při offboardingu. Pomocí chatbota můžete být s vašimi uchazeči a zaměstnanci 24/7/365 v kontaktu, automatizovaně vyřizovat jejich nejčastější požadavky, sbírat zpětnou vazbu a nepřetržitě je tak podporovat v jejich pracovní činnosti.
Ochrana osobních údajů a zabezpečení
S naším zkušeným implementačním týmem zaručíme, že implementace bude respektovat veškeré hardwarové, softwarové a bezpečnostní požadavky, tím zajistíme maximální účinnost a kompatibilitu s vašimi používanými informačními systémy.
- Dodržujeme GDPR a další bezpečnostní nařízení
- Řešení virtuálních asistentů běží v samostatných instancích nebo předplatných Microsoft Azure Cloud, což snižuje bezpečnostní rizika
- Řešení s požadavky na maximální zabezpečení realizujeme na vlastních MS tenantech zákazníků
- Servery jsou umístěny v EU (Microsoft West Europe)
- Automatické šifrování uživatelských dat pomocí služby Microsoft Azure Cloud
- Autorizace prostřednictvím platformy Auth0 s podporovanými adaptéry jako je Facebook Login, e‑mail a heslo, Google Suite, Microsoft AD atd.
- Požadavky třetích stran jsou zpracovány přes TLS 1.2 nebo vyšší